iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak Nasıl Yapılır? | Absinthe 2.0.2
iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak Nasıl Yapılır? | Absinthe 2.0.2
Posted by

iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak Nasıl Yapılır? | Absinthe 2.0.2

Nasıl yapılacağına buradan bakabilirsiniz.

TheTeknolojist

1 52 2904 25 Mayıs, 2012 Apple, iPad, iPhone, Jailbreak Mayıs 25, 2012

About the author

Kısaca; 11/12/13 Tarinde TheTeknolojist'i hayata geçiren kişi. Aşağıda ki sosyal ağlardan bana ulaşabilirsiniz.

View all articles by Mertcan Esmergül
  • http://sda ayberk

    cıhazım ipod touch 4g ios 5.0.1 . bu sürümden direkt olarak 5.1.1e yükseltebilirmiyiz ???

  • asdf

    Merhaba, ipad 3 wifi jailbreak yaparken hata veriyor

    • http://sda ayberk

      oha ipad 3 ün mü var

  • casstiel

    tüm uygulamalarım gitti AQ ya nasıl yapacagım şimdi

    • casstiel

      ne cydia kaldı ne de rehber hepsi gitti bir tek youtube kaldı nasıl çözerim ???

      • http://sda ayberk

        senin sürüm neydi

        • mustafa kemal

          ne cydia kaldı ne de rehber hepsi gitti bir tek youtube kaldı nasıl çözerim ???

  • Ozan ERDEMİR

    Çok teşekkür ederim sizin sayenizde İPad’im artık Jailbreak’li…

    • http://sda ayberk

      kardeş senin sürümün 5.1.1 miydi. yani 5.1.1 den jailbreak 5.1.1 e yükselttin dimi ?

  • fatih

    arkadaslar 4s ios 5.1.1. ben jailbreak yaparken çubuk sona geliyor ve “recovery completed. if you want to retry jailbreaking unplug your device and plug it back in.” diyor orda kalıyor. ne yapmam gerekiyor. yardım ederseniz sevinirim

    • huseyin

      restore etmen lasım ole duzeleıor o sorun

    • burak

      eğer sürümü bugün 5.1.1 e yükselttiysen recovery hatası alırsın çünkü apple 5.1.1 in farklı bi versionunu sundu bugün piyasaya.. cihazına uygun olan 5.1.1 firmware i manual olarak indir sonra shift + restore ile onu yükle ve daha sonra tekrar jb yap.. umarım olur

  • casstiel

    5.1.1 idi sürüm

    • http://sda ayberk

      yani senin sadece muzik rehber uyuglamalar gitti. ama ayarlar, safari filan duruyo. eğer öyleyse geri dönüş yok.ancak onceden itunes a yedeklediysen geri döndürebilirsin

  • hacı

    benim de gitti rehber ayarlar müzik falan? ne yapmama gerekio cihazım 3gs

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000439550025 ayberk

      eğer yedeklemediysen gitti. ama oyunlarını geri döndürebilirsin.

      • hacı

        gitti derken geri dönüşümü yokmu ? restore yapcam ozmn tamamen bilgiler önemli diil ..

        • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000439550025 ayberk

          gittide bilgilerin geri donüş yok. jailbreak yapmak için beni face yada msn den ekle soyliyim

  • ONUR

    ben bu yöntemle İPhone 4′ü JB Yaptım ancak,3gs bir türlü olmuyor
    en sonda da “recover completed.if you want to retry jailbreaking,unplug your device and plug it back in” diyip işlemi bitiriyor telefon restart attıktan sonra bi işlem yapmıyor.İki cihazda sim kilitsiz,
    3gs’e yaptığım şeyler
    Tüm içerik ve ayarları sildim
    Restore attım yani
    tekrar tekrar absinthe işlemlerini yaptım
    işlem yapmayı durdurduğu anda telefonun ayarlar kısmından vpn kısmıyla ilgili olan ayarlara kadar hepsini tek tek denedim ancak yine olmuyor

  • Doğan

    Bende ipod touch 4G, 5.1 var daha önce redsnow ile tethered jailbreklediğim. Şimdi yeni jailbreak yapmak istiyorum.
    5.1 içinde yukarda jailbreak diyor, yukardaki absinthe’i indirip jailbreakleyebilir miyim bende?

  • ugur

    bendeki sürüm 5.1.1 fakat yazılanları yaptım Done, enjoy yazısı gelmiyor

  • Anonim

    oldu oldu ilk önce olmamıstı :)

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000439550025 ayberk

      benimkide ilk olmamıştı oldu

  • ONUR

    Benim ki hala olmadı arkadaşlar bir yardım cihazlardan biri oldu biri olmuyor kafayı yiycem

    • suat

      arkadaşlar bende 5.1.1 jailbreak var fakat bu rocky racoon ile untethered yapmak istiyorum nasıl olacak yardımcı olursanız sevinirim..Ayrıca rocky racoon un cydia repo adresini biliyorsanız verirmisiniz

  • İpod user

    Hocam benim ipod kapanıyo sonra kendiliğinden açılırken yarıda kesilip alet jb yi iptal ediyor kaç kere denedimse olmadı lütfen yardım

  • nuri

    arkadaslar absinthe-win-2.0.zip bunu indiriyorum tikliyorum ekrana bi suru sey cikiyo ama masaustune kaydetmiyo yapamiyorum acil yardim istiyorum

  • casstiel

    arkadaşlar absinthe-win-2.0.exe tıkladıktan sonra adlı absinthe-win-2.0 bir klasör masaüstünüze geliyor ondan sonra telefonunuzu baglayın ve tıklayın zaten JB yapacagınız programın üzerinde telefonunuzla ilgli özellikler yazar mesala benimkinde sürüm 9B206 yazdı sizinkin bilmem sonra JB tuşuna basın ve bekleyin 5-10 dakikanızı alır sonra iPhonenunuz acılır ondan sonrası sizin cydia’yı nasıl kullandıgınıza kalmış …AYRCA BENİMKİDE İLKİNDE OLMAMMIŞTI SONRA GERİ YÜKLEME YAPTIM TEKRARDAN JAİLBREAK YAPTIM OLDU ARTIK SİZE KALMIŞ İYİ GECELER … imza cass…

    • casstiel

      geri döüş yap daha sonra tekrardan yükle hiçbişi kalmıyor cihaz tertemiz JBli oluyor başarılar ;)

  • Onur

    Arkadaslar sonunda Hallettim.
    Meger Hata bizde degilmis programdaymis,
    Absinthe 2.0.1 güncellemesi yayinlandi onu indirip deneyin,Hataları duzeltmisler
    Greenpois0n’ın sitesinden yayinlandi
    Müjde :)

  • bünyamin

    kardes saol emeğine sağlık jailbreak yaptık ama cydia nasıl yükleriz yardımcı olurmusun lütfen

    • twofan

      burdaki anlatılan jailbreak i yapınca cydia otomatik yukleniyo zaten

  • twofan

    her defasında aynı şeyi yapmama rağmen 5. denememde oldu anlamadım ama oldu iphone 3 gs 16 gb telefonum :) )

  • bünyamin

    kdogru dıyorsun kardes burdan intallusu kurdum ama bu sbsetting nasıl oluyor yükledinmi yok dıye bakıyordum cydia gordum :) digerride yardımcı olursan çok makbule geçer kardeş tşk şimdiden

  • bünyamin

    eski sistemde cydianın içinde featured’denmi yüklüyecez

  • casstiel

    arkadaşlar kesinlikle xsellize.com cydia’ya yüklemeyin

  • nukeshore

    Absinthe v2.0.1 Windows (XP/Vista/Win7) indirme linki açılmıyor, alternatif link varmı

  • Imran

    Sorry, The attached device is not supported.
    Üzgünüz, bağlı cihaz desteklenmiyor. surum 5.1.1 (9b208) ? ? ?

    • m3rt

      206 olması lazım.

  • ugur

    ben absinti indirdim calistirma esnasinda jailbreak butonu aktif olmuyor sorry dont support diyor

  • okan

    linkten indiremiyorum win7 için

  • burak

    recovery hatası alan arkadaşlar firmware 5.1.1 i manuel olarak indirip shift + restore ile tekrar kursunlar ve kurarken yeni cihaz seçeneğini seçsinler..(bilgileri sonra yedekten yükleyebilirsiniz(önce yedek almayı unutmayın)).. absinthe 2.0.1 in jailbreak yapamama sebebi şu: apple bugün ios 5.1.1 üzerinde değişiklik yapmış normalde ayarlarda şu yazar 5.1.1(9B206) ama artık itunes yada wi fi üzerinden 5.1.1 i yüklerseniz 9b206 yerine başka bir şey yazar… bendede önce recovery hatası veriyordu böyle yaptım oldu

  • bLanX

    Merhaba arkadaşLar millet yazmış yok bu gitti y0okşu gitti . ! SacmaLamayın Ben İphone 4s 5.1.1 Sürüm Biraz önce yaptım . Hic birşey siLinmedi . .. ! Sacmalamayın İsterseniz.

    • Anonim

      Dostum nereden indiriyorsunuz? Bir gun boyunca indiremedim su 2.0.1 i…

    • Uygar

      Dostum nereden indiriyorsunuz? Bir gun boyunca indiremedim su 2.0.1 i…

      • isa

        Rocky Racoon 5.1.1 Cydia paketi, Tethered Jailbreak’ten Untethered’a

        Absinthe 2.0 jailbreak aracının dün yayınlanmasıyla, iOS5.1.1′in jailbreak edilmesini bekleyen bütün kullanıcılar rahat bir nefes aldı. Bizde iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak Absinthe 2.0 Nasıl Kullanılır? Başlıklı makalemizde sizlerle paylaştık.Araçtan faydalanan kullanıcılar cihazlarının keyfini daha da çıkarmaya başladılar bile. Dünkü çılgınlığın ardından, Chronic uygulama şirketinin tethered jailbreak kullanıcılarını da unutmadığı ortaya [...]

        iOS 5.1.1 Untethered Jailbreak Absinthe 2.0 2
        iphoneblog.biz.de indirin yüdeyüz oluyor :)

  • caner

    hocam jailbreak yapma esnasinda surekli program kapatilacaktir hatasi aliyorum var midir cozumu

  • incies01

    güzel anlatım

  • http://twitter.com/O_serpi O_serpi

    download linki açılmıyor yardım lütfen…

  • murat

    jeilbreak başlıyor fakat başta kalıyor

  • http://www.tarifdiyari.com Tarif Diyarı

    iyiarama cok hoş bir site

  • http://www.burakcelik.in Burak34

    teşekkürler bilgi için işe yarıyor.

TheTeknolojist.com satılık değildir ve hiç bir zamanda satılmayacaktır. Siteyi satmaya çalışanlara itibar etmeyiniz.

Kendini TheTeknolojist.com’un sahibiymiş gibi gösterip satmaya çalışan şerefsiz dolandırıcılara itibar etmeyiniz.
TheTeknolojist’in kurucusu ve sahibi Mertcan Esmergül‘dür(yani ben) ve blog satılık değildir-hiç bir zaman satılmayacaktır.

#iPoll

TheTeknolojist'in yeni tasarımını beğendiniz mi?

Sonuçları Göster

Yükleniyor ... Yükleniyor ...

Benzer

No related posts were found